Riistakameroiden asiakastuki

Häiriötiedote 27.7. (KORJATTU 27.8.)

Burrelin 3G- ja 4G-kameroissa (Edge HD+ 3G, Edge HD+ 4G ja S12 HD+SMS Pro) raportoitu lähetysongelma on saatu ratkaistua. Burrel on siirtynyt käyttämään omaa palvelintaan, jonka asiakkaat saavat käyttöönsä lataamalla ohjelmistopäivityksen, joka löytyy tämän linkin takaa. Varmistathan, että lataat riistakameraasi oikean päivityksen, sillä jokaiselle mallille on omansa. 

Etsi siis Ohjemistopäivitykset-sivulta (TÄÄLTÄ) kameramalliisi sopiva ohjelmistopäivitys sekä kamerakohtaiset asennusohjeet. Uuden ohjelmistoversion myötä lähetysongelmat poistuvat.

TÄRKEÄ LISÄHUOMAUTUS (31.8.): Mikäli olet ladannut kameraasi uuden ohjelmistoversion välillä 27.8.−31.8. ja kameran toiminnassa on tämän jälkeen ilmennyt poikkeavuuksia (ei löydä verkkoa tms.), voit korjata ongelman lataamalla ja asentamalla päivitystiedoston uudelleen. Jotkut latauslinkit nimittäin johtivat väärään päivitystiedostoon, ja kameran päivittäminen eri kameramallin päivitystiedostolla saattaa häiritä sen normaalia toimintaa. Linkit on korjattu 31.8. klo 13.30, jonka jälkeen ladattujen päivitystiedostojen tulisi toimia normaalisti.

RIISTAKAMERATUKI

Ota ongelmatapauksissa ensisijaisesti yhteyttä Retkitukun asiakaspalveluun, joka palvelee numerossa 040 828 1000 tavallisen puhelinsoiton hinnalla. Lisäksi käytössäsi on Burrelin oma riistakameratuki, joka palvelee numerossa 0600 11 999 (hinta 1,98 €/min).

Arkisin klo 10 - 16

Katso tästä riistakameroiden päivitykset ja käyttöohjeet.

Tämä sivusto käyttää evästeitä.Hyväksyn