popup

Retkitukku.fi Retkitukku.fi

Ostoskori

0 tuotetta - 0,00 €

Usein kysytyt kysymykset

 

Alta löydät vastauksia asiakkaidemme usein esittämiin kysymyksiin mm.  toiminnastamme ja tuotteistamme. Lue kysymykset läpi, ja jos jokin jäi vielä askarruttamaan, voit esittää kysymyksesi asiakaspalvelullemme esimerkiksi sivun alanurkassa näkyvän Apua-ikkunan kautta.

 

Kysymys: Missä myymälöitänne sijaitsee?

Vastaus: Olemme pääasiallisesti verkkokauppa, mutta lisäksi meillä on kivijalkaliike Oulussa osoitteessa Rautionkatu 2 C.

 

Kysymys: Tuotteidenne hinnat ovat usein paljon halvempia kuin kilpailijoillanne. Ovatko tuotteenne kopioita, käytettyjä tai puutteellisia?

Vastaus: Ei, kaikki myymämme tuotteet ovat aina alkuperäisiä ja niillä on täysi tehdastakuu.

 

Kysymys: Jos tuotteenne ovat alkuperäisiä täydellä tehdastakuulla, kuinka hinnat voivat erota niin paljon kilpailijoiden hinnoista?

Vastaus: Ostamme tuotteet isoina erinä suoraan valmistajilta keskusvarastoomme, josta tuotteet lähtevät suoraan asiakkaillemme ilman välikäsiä. Sen ansiosta sisäänostohintamme ovat matalampia ja olemme pystyneet minimoimaan rahtikustannuksemme. Näiden asioiden yhteisvaikutuksesta asiakas tuntee eron lompakossaan.

 

Kysymys: Maahantuotteko kaikki tuotteenne itse?

Vastaus: Ei. Tiettyjen tuotemerkkien, kuten Garminin ja Petsafen kohdalla meillä on sopimukset tuotemerkeistä vastaavien yritysten kanssa. Näissä tapauksissa olemme tuotemerkkien valtuutettu jälleenmyyjä.

 

Kysymys: Kuinka pitkiä ovat toimitusaikanne?

Vastaus: Kaikki toimitukset lähetetään keskusvarastoltamme suoraan asiakkaillemme 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, joten toimitusaika on 3–5 päivää riippuen siitä, missä päin Suomea asut. Jos jollain tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika esimerkiksi sen väliaikaisen loppumisen vuoksi, informoimme siitä sivuillamme.

 

Kysymys: Sisältyykö hintoihinne arvonlisävero?

Vastaus: Kaikki Retkitukun verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

 

Kysymys: Voinko palauttaa ja vaihtaa tavaroita, jos ne eivät ole sopivia?

Vastaus: Jos tuotteet ovat käyttämättömiä, on niillä täysi palautusoikeus 60 päivän ajan lähetyksen vastaanottamisesta. Mikäli vaatteet tai kengät eivät olleet sopivan kokoisia, vaihdamme ne toiseen kokoon, kunhan sovittamiasi tuotteita ei ole käytetty ja ne ovat puhtaita. Myös alkuperäispakkauksen on oltava ehjä ja tuotteet on palautettava meille siihen pakattuina.

 

Kysymys: Mistä voin noutaa pakettini, jos olen tilannut kotiinkuljetuksen enkä olekaan kotona toimitushetkellä?

Vastaus:

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi Postin kotiinkuljetuksen, Posti on sinuun yhteydessä ja sopii toimituspäivän ja toimitusaikavälin. Jos Posti ei tavoita sinua, se jättää sinulle yhteydenottopyyntöviestin. Jos et ole paikalla sovittuna toimitusaikana, postilaatikkoosi jätetään yhteydenottopyyntökortti. Lähetykselle on tilattavissa maksullinen uudelleenjakelu tai voit pyytää paketin noudettavaksi Postin toimipisteeseen.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi Postin toimituksen yritykseen, eikä kuriiri tavoita sinua, hän jättää sinulle postilaatikkoosi saapumisilmoituksen, ja voit noutaa lähetyksen kahden viikon sisällä Postin palvelupisteestä.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi PostNordin klo 16 mennessä tapahtuvan kotiinkuljetuksen, etkä ole kotona toimituksen hetkellä, jättää kuriiri postilaatikkoosi ilmoituksen ja toimitus palautuu PostNordin terminaaliin. Voit sopia uudesta toimitusajasta ilmoituksessa olevien ohjeiden mukaan. Lähetystä säilytetään terminaalissa kuitenkin vain 7 vuorokauden ajan, jonka jälkeen se palautetaan meille.

 

Kysymys: En saa suoritettua tilaustani loppuun Klarnan maksutavalla, mikä menee vikaan?

Vastaus: Kirjoita henkilötunnuksesi ja paina sitten ENTER, järjestelmän pitäisi täyttää itsestään automaattisesti tietosi. Tarkista sen jälkeen, että kaikki tietosi täsmäävät, ja lisää tietoihin sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi. Jos sinulla on näin toimimisen jälkeen edelleen ongelmia tilauksesi kanssa, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse, puhelinnumero: 09 425 99 771. Voit myös valita jonkin muun maksutavan, esimerkiksi pankki- tai luottokortin.

 

Kysymys: Onko Retkitukun verkkokaupassa turvallista maksaa pankki- tai luottokortilla?

Vastaus: Kyllä, maksaminen on turvallista sekä pankki- että luottokortilla. Maksuvaiheessa asiakas ohjataan Netsin (ent. Luottokunta) sivulle, jossa varsinainen maksaminen tapahtuu. Nets on Suomen johtava korttimaksamiseen ja sen turvallisuuteen erikoistunut yhtiö. Nets todentaa kortinhaltijan maksamisen yhteydessä Visan tai Mastercardin todentamispalvelun avulla (maksukortista riippuen Verified by Visa tai MasterCard SecureCode). Kortinhaltijan tunnistetiedot eivät välity kauppiaalle eli Retkitukulle. Saamme vain vahvistuksen tunnistuksen onnistumisesta, ja kortinhaltija puolestaan saa ilmoituksen ostosten hyväksymisestä sekä meiltä tilausvahvistuksen.

 

Kysymys: Millainen takuuaika tuotteillanne on?

Vastaus: Kaikilla tuotteillamme on täysi tehdastakuu, mutta takuuajan pituus riippuu tuotetyypistä. Takuuaika kerrotaan yleensä tuotteen kuvauksessa tai teknisten tietojen kohdalla.

 

Kysymys: Kuinka minun tulee menetellä, jos tuotteet ovat puutteellisia ja haluan vaihtaa ne uuteen?

Vastaus: Voit palauttaa tuotteet meille veloituksetta. Pääset tulostamaan palautuslomakkeen tästä linkistä http://www.retkitukku.fi/media/palautus-ja-takuukorjauslomake.pdf Mikäli tarvitset lisäohjeistusta, voit soittaa tai lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme, p. 040 828 1000, email asiakaspalvelu@retkitukku.fi.

 

Kysymys: Mitä eri maksutapoja voin käyttää Retkitukun verkkokaupassa?

Vastaus: Sinun on mahdollista valita maksutavaksesi jokin seuraavista:

  • Verkkopankkimaksu
  • Mastercard-, Visa- tai Visa Electron -korttimaksu
  • Klarna Lasku (14 päivän maksuaika)
  • Klarna Tili (osamaksu).

Lue lisää maksutavoista sivulta: www.retkitukku.fi/tilaus-ja-toimitusehdot.

 

Kysymys: En ole saanut Klarnalta laskua tilauksestani, tuleeko se myöhemmin postissa?

Vastaus: Klarna-lasku lähetetään sähköpostiisi, kun tilaamasi tuotteet lähtevät keskusvarastolta. Jos et ole antanut sähköpostiosoitettasi, lasku tulee kirjepostilla.

Klarna-osamaksun ensimmäinen lasku puolestaan lähetetään kirjepostilla suunnilleen seuraavan kuukauden 20. päivänä.

 

Kysymys: Kuinka voin seurata tilaukseni etenemistä netissä?

Vastaus: Voit seurata lähetystäsi Retkitukku.fi-verkkokaupassa asiakassivullasi, mikäli olet luonut asiakastilin. Kirjaudu tilillesi osoitteessa www.retkitukku.fi/customer/account/login/.

 

Kysymys: Mistä löydän suomenkieliset käyttöohjeet tuotteelleni?

 

Vastaus: Lisäämme aina käyttöohjeet tuotteen sivulle. Nykyään tuotteiden mukana ei aina toimiteta paperista käyttöohjetta, sillä ne ovat helposti ladattavissa kotisivuilta. Käyttöohjeita myös päivitetään, joten kotisivuilta löydät aina niistä viimeisimmän version.

 

Kysymys: Mitä tietoja Retkitukun asiakastilille rekisteröidään?

 

Vastaus: Jos olet rekisteröitynyt Retkitukun asiakkaaksi, voit muuttaa yhteystietojasi, lisätä useamman toimitusosoitteen (esim. koti- ja mökkiosoitteen), voit kirjoittaa tuotearvosteluita sekä nähdä kaikki aikaisemmat tilauksesi. Jos olet antanut sähköpostiosoitteesi, voit saada myös etukäteen tietoa uusista tuotteista ennen kuin ne ovat ehtineet edes verkkokauppaan myyntiin.

 

Kysymys: Onko teillä jonkinlaista uutiskirjettä?

Vastaus: Kyllä, voimme lähettää sinulle uutiskirjeillä tietoa erikoistarjouksista sekä uusista tuotteista.

 

Kysymys: Kuinka voin tilata Retkitukun uutiskirjeen?

Vastaus: Kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme, lisää kassalla toimitustietoihisi sähköpostiosoitteesi. Voit tilata uutiskirjeen myös Retkitukun kotisivujen alaosassa olevan tilauskentän kautta tai tilatessasi tuotteita puhelimitse.

 

Terveisin

Retkitukku.fi asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@retkitukku.fi
p. 040 828 1000 (avoinna ark. 9-17) 

Hetkinen...

Tuote on lisätty ostoskoriin

Jatka ostoksia
Siirry ostoskoriin

10€ lahjakortti
+
popup
Arvonta päättyy 30.11.2017. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostitse. Osallistumalla hyväksyn arvonnan säännöt. Arvonnan säännöt löydät täältä.